close

 It's not as easy as I thought...

I've never thought about how painful it would be....

I knew it would come to me some day but not like this way....


I am scared because it does hurt me, but I just forget how to cry.
It's really hurt from deep inside my heart, but don't even know how to cry it out......

Even though everything seems normal as usual, seems nothing happened.
And I try to act normally so I won't cry, but when it's night time, it makes me more awful.


I would rather choose to cry or shout for a while than just being normal....

As it would take more time to get well......


Now every single thing can easily makes me cry.
But not for the right point is helpless.... 



Who can tell me how to do......
How to get through it....
How to over this when I still think of it........................

 


 

愛情是這麼容易就改變了
在彼此的慾望中,只留下了傷痕 gotta let you go (and please don't cry)
我這樣的人,真的是配不上你
瓜般的我的心,不受控制,結果只讓你心痛 (and please don't cry)

這裡就是我們的盡頭了嗎?直到世界容下我們倆的時候,只到那個時候

# it's okay baby, please don't cry 儘管漫長的旅行已經結束
我們總有一天會再相遇的,在另一個世界,一定會再相遇的
那遙遠的過去,每天起爭執的我們
那時候,究竟是什麼讓我感到憤怒,讓我每個晚上哭泣 (baby I cried)
你這樣的人,總是不關心我 將我獨自拋下,度過漫長的夜,直到破曉 (baby I cried)

 這裡就是我們的盡頭了嗎?直到世界容下我們倆的時候,只到那個時候

# it's okay baby, please don't cry 儘管漫長的旅行已經結束
我們總有一天會再相遇的,在另一個世界,一定會再相遇的

有時當我想哭的時候,我一定會想起我們曾經美麗的回憶
所以,請你也不要再心痛 and please don't cry
# it's okay baby, please don't cry 儘管漫長的旅行已經結束
我們總有一天會再相遇的,在另一個世界,一定會再相遇的 (x2)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    whuang28 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()